Det här med ledighet...

...har varit ledig i en vecka nu. Vad har jag gjort? Sovit och tagit promenader. Har varit en störtskön vecka, och man känner att krafterna börjar återkomma sakta men säkert. Jag vet, folk frågar mig hur man ska orka med arbetslivet sen när man är klar. Men just nu lär man sig så mycket nytt HELA tiden att man blir utmattad.

På torsdag ska jag hem! Inte varit hemma sen i Januari, så det är på tiden. Sedan är Julia hemma denna veckan också! Bra vecka detta! Sen är det kursstart nästa måndag. Våren har tagit fart! :)
.

JulleBulle och jag Juldagen 2010.

Kommentarer
Postat av: Julia

Mycket lovande foto!!!! SES SNART wiii

2012-03-20 @ 08:50:58
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0