YrPelle

Haha, snacka om yr. Förkyldning gör mig alltid lite lost(lite mer än vanligt) och kaffe på det. Haha, bra kombination. Skulle snurra runt och ta ut mjölk ur kylen, får en riktigt yrselattack och sätter mig nästan på rumpan. Är man tragisk eller tragisk? Haha.

ÅH! Igårkväll hade jag en riktig myskväll med grabbarna Grus. (Mattias och Markus) Vi var och kekade mat på en mysig restaurang och sedan bar det av till huset för film. Sen började min näsa täta på och min röst försvann sakta men säkert. Sen att man var trött på det gjorde ju inte saken bättre, jag hamnade i skrattanfallet a la bigmayor! Jag älskar mina grabbar Grus och de kan få en att skratta till tusen. :) Bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Julia

åååh men jaaaag veeet. egentligen. kollade på grey's. och grät en skvätt med meredith och christina och kände mig förtvivlat ensam. har du sett dem nya avsnitten så man kan prata om dem med någon?!

2011-09-24 @ 21:11:40
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0