Restless sleeper

När jag sover är jag något alldels särskilt. Jag pratar, rör på mig och har det ena och det andra för mig. De senaste nätterna har jag vaknat av att jag sätter mig upp, jag har vaknat av att jag pratar och ja, inatt var inget undantag. Jag skulle vända mig om och PANG, där var det en vägg. Jag lyckades smälla till hela pannan och näsan, rakt i väggen. Jag låg minsann inte mitt i sängen som när jag somnade. Vaknade imorse med lite öm näsa och panna. Haha. Mina grannar borde undra snart vad jag håller på med, för det gör jag!
.

Dessa dagar spökar fortfarande lite också. Har sovit konstant sedan i söndags. Typ. Haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin blogg =)!! allt bra?

2011-09-01 @ 12:56:02
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0