Hangoverhangout

Världens bästa mysdag med Ulrika idag. Mattias kom förbi en sväng också och vi har tittat film och kekat glass och bullar. Kan man begära mera? Tror inte det! Igår var en av de roligaste kvällarna på länge, jag var på så himla bra humör (trots att folk kallade mig tant hela kvällen, haha) och hade ruskigt roligt!
Vi satt på Bull's uteservering en stund(förmodligen sista gången) och så hör vi hur ett gäng bakom oss börjar sjunga "Ja må hon leva" och tror ni inte mina underbara vänner ställer sig upp och tar i för kung och fosterland för att överrösta det andra gänget? Det var ju faktiskt min dag!! :) Kvällen avslutades som vanligt på McDonald's med den vanliga konversationen om hur man ska äta ketchupen, eller om man ska äta gurkan i cheeseburgaren. (Jag äter min ketchup UTAN peppar. Varför förstöra den?! Och, ja, jag äter gurkan. Haha.) Nu ska Elin checka ut för idag, adiós!

Kommentarer
Postat av: Julia

Va bra att du fick en sån födelsedag!

2011-09-18 @ 21:55:08
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0