For my Juliet

Julia, du frågar alltid efter recept. NU DU!!! Jag gjorde världens godaste grej idag!! (Minns inte om du äter fisk, vilket jag innerligt hoppas just nu att du gör!)

Det är fisk gjord i ugn. Jag använde sejfilé. La upp den i en ungsform. Skar upp rödlök, la runt om, samma med paprika, champinjoner, körsbärstomater och räkor. Gjorde en sås av matlagningsgrädde, cremefraiche med örtsmak, dill och salt&peppar. Kryddade fisken med salt och vitpeppar. Hällde såsen över fisken och grönsakerna. In i 225 grader tills fisken är klar. Sedan får man välja tillbehör till själv. VET NI HUR GOTT DET BLEV?! MUMMMAAAA!!!
.

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅH MAMMA MIA! Här händer det grejer. Ser smaskigt ut!!! VILL HA. Men min sambo gillar inte fisk. Bara fiskpinnar.

2011-09-23 @ 10:19:07
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0