Turn to me

När man ska plugga hela dagen och sedan ge sig ut för en springtur med Ulrika behöver man ladda lite. Hittade en låt som var med på senaste releasen av Body Combat. Den kan jag lyssna på hela dagen bara för att tagga till. Haha, kan nog behövas då Ulrika har sprungit ett par veckor utan mig, hon springer foooort! Så ja. The song.
.

Trinity - Turn to me(Supreme & Mob 2010 remix)

Igår gjorde jag en "Dagens goda gärning". En tjej snattade på Cubus, vilket jag såg. Hur smart är man när ens väska piper, och man går in i omklädningrummet för att "Kolla väskan" och där inne slänga ur en bh? (Det var det jag såg, att hon slängde ur den) Så sa till personalen som tog hand om det hela, fick lämna vittnesmål och allt. Haha, nu väntar jag på att Pappa Blå ska ringa. Sedan gick vi till Make Up Store och strosade. En praktikant undrade om jag ville ha en gratis ögonmake. Ja men visst, det kan ju vara trevligt sa vi. Och jag gick därifrån med två blåtiror. Haha. Tur att Ulrika och jag bara skulle ha mysfredag för oss själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0