Suddenly I realise

Jag har alltid varit en person som gillar att det händer saker. Eller...sen jag flyttade hemifrån. Haha. När jag bodde i USA kunde det inte gå en helg utan att jag var tvungen att umgås med vännerna, hitta på nåt, stranden, shoppa, bio, vad som helst! Likaså har det varit det senaste året sen jag flyttade till Halmstad, jag har alltid haft nåt att göra. Nu i skolan har vi en enormt krävande kurs som kräver 100% uppmärksamhet av oss. Det innebär: helger hemma med plugg. Snacka om variation. Andra helgen i rad som jag bara är hemma och pluggar i stort sett hela dagarna. Jag har nog aldrig varit så rastlös av mig samtidigt som jag tycker det är enormt skönt. Klart att jag hunnit med att umgås med vänner, men jag börjar sakta med säkert lugna ner mig och ta det lugnt. Framsteg för hyperElin! :D
.

Ok, helgerna i SD var lite annorlunda jämfört med Halmstad.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0