Bettan...

Flyter fortsätter...or not. Min cykel Bettan, hon har mått lite krasst det senaste. Men idag tog jag tag i sakern och gick till cykeldoktorn. Hon behövde nya ventiler förstår ni. Klart på en minut och gratis var det för jag var så söt(cykelsnubbens ord, inte mina, haha) och så kunde jag cykla hemmåt. 500 m bort gick luften ur bakdäcket...punka tänkte jag och sa ett par icke så vänliga ord till Bettan, kunde hon inte klarat sig en bit till? Jag hade lite bråttom och orkade inte gå tillbaka, så jag ledde henne till nästa cykelbutik. Han hjälpte mig med ÄNNU en ventil. Haha, gratis den med, schyssta snubbar i cykelbutikerna idag. Så nu är hon racersnabb, som en racerhäst!! Haha. Och alla dem pengarna jag sparade på att vara snygg idag slösade jag på skor sedan istället. Men snygga är dem, så nu kan jag och mina nya älsklingar ta en tur på racercykeln när vi vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0