Sick

Jag har verkligen timat min förkyldning väl. Är ju ledig i stort sett hela veckan, så varför inte passa på att bli sjuk. Eller sjuk och sjuk. Kanonförkyld och helt färdig. Känner mig som en stor bakterieklump som hasar omkring här hemma, haha, alla flyr mig när jag kommer in i ett rum. Snacka om att känna sig älskad. Haha. På pricken över i:et så typ blöder jag i ena ögat också. Ni vet hur man ibland får rödsprängda ögon? Ett sånt litet blodkärl har typ spruckit i mitt öga. Så jag ser lite läskig ut med rött öga.
.
Mitt läskiga öga.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHHA, kan inte hjälpat. Tycker det ser sjukt roligt ut. Men mitt seriösa jag tycker synd om dig! Okej? Fortfarande best friends?

2011-05-11 @ 14:09:04
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0