Självömkan

Oh dear Mother of God. För ett tag sedan "gillade" jag Rödvin på fejjan. Idag är jag sååååååå häääääääääär när att ogilla den. Att något så delicious kan få en att må så dåligt. Det var inte ens meningen igår att det skulle bli så vilt som det blev. "Bara ett par glas vin, det är ju trevligt" lät det igår på oss när vi bestämde oss för att hänga med lite klasskompisar. Sedan bar det av till Fox and Ancor som har karaoke på torsdagar.(Nej vi var inte där uppe och hade oss.) När dem stängde tolv tycker man ju att det kunde ha varit förnuftigt att gå hem, men nejnej, jag hängde på till det ökända The Corner. Det är aldrig bra. Haha. Nåväl, man får ligga som bäddar och stå sitt kast. Det är vad jag gör, med solglasögonen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0