Jetlag

Klockan ar 6.46 tisdag morgon, och jag har varit vaken i cirkus 2 timmar. Harligt det ar med jetlag. Haha, slocknar strax innan 10 pa kvallen och sen sover jag som en liten gris. Igar hann jag med en nap pa 2 timmar ocksa. Snacka om trott tjej. Gar inte riktigt att beskriva hur jetlag kanns, men jag hoppas det har over snart, for att behova sova pa eftermiddagen som en och annan pensionar ar inte riktigt min grej. Haha. Idag ska jag ner till my old neighbourhoods Pacific Beach och hanga med Sanna, lite bad, lite surf, lite shopping. Niiiice. Sedan ikvall ska jag svanga forbi min van Sherri och saga hej! :) Nu kanske man ska keka lite frukost, lite smatt hungrig. Haha. Adios amigos!



Kommentarer
Postat av: Maria Grimåsen

Somliga har det bra :-)

2011-06-08 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0