24 hours

Jag är trött. Så trött att jag har tagit tre(!!!) powernaps idag. Igår gick Sara, Ulrika och jag till Bull's där vi mötte upp lite klasskompisar och kekade en ruskigt god middag, lite vin klart på det. Senare flyttade vi min säng o dyl till min nya lägenhet. Jösses vad mycket roligare det är efter lite vin! ;) Sedan bar det iväg till Caféet där vi träffade grymt mycket folk från alla staber etc. Hade sjukt kul och Ulrika och jag var hemma klockan halv 3. Blev lite senare än vad vi först hade tänkt oss med våran "myskväll". Haha. Uppe med tuppen imorse för att cykla hem till huset för flyttstäd. Dammsuga, våttorka och packa det sista. Mitt vemod jag har kännt idag är utan dess like!! Sagt hej då till två av mina sambos och lämnat in nyckeln. Hemma i Svenljunga klockan 3. Snacka om händelserikt dygn. Därav mina tre powernaps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0