You really were a wolf in sheeps clothing

Urk, som min Julia skrev på sin blogg idag, så vaknade hon på ruskigt dåligt humör. Kan ju inte säga att det är bättre här. Ni vet känslan sista dagen på sommarlovet? Allt roligt är över och liknande. Den har jag idag. På tisdag börjar jag jobba. Haha, ja, sommaren är inte över, men det känns lite så efter ca 5 veckors ledighet.
Insåg häromdagen att jag inte har haft ett riktigt sommarlov sedan jag var...kanske 15? Jag började på ICA som 15-åring och har därefter spenderat mina somrar på ICA. Ganska lustigt därför att ha varit ledig såhär länge utan att plugga eller tjäna pengar.

Nåväl, ska nog nana lite, eller nåt annat gött så här på Söndagseftermiddagen. Vart afterbeach i Tylösand igår för att sedan hänga med Ulrika och hennes syskon på en uteservering. Mysigt. Trött är ordet dock. Så smell you later!
.

Det var inte liiite varmt med allt folk.

MattePatte med sin "allra nöjdaste min". Haha.

:)

Gissa vem som var nykter och körde? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0