Rödtjut

Roligaste utgången igår på länge! Ulrika, Mattias, Mattias kompisar Robert och Andreas, samlades hemma hos mig och spelade ett grymt kul förfestskortspel. Fick reda på att Mattias kan låta exakt som en duva, skills that kills typ. Ut sedan i spöregn, intressant bara det. In på La Cocharacha för att sedan vidare till Tre Hjärtan. Intressanta val av ställen vi gick till. Haha. På vägen hem regnade lika mycket och vi drog med oss Macedonken maten hem till mig, där vi även bestämde oss för att dricka rödvin. Smart klockan 3 på natten. Har även fina rivsår på benen efter en supertackling a la amerikansk fotboll, rakt in i enbärsbuskar, eller ja, nåt taggigt. Haha. Nu måste jag ta tag i min lägenhet så jag kan gå och bakismysa hos UlleBulle. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0