I won't let the sun go down

Härligt ledig helg. I torsdags kom JulleBulle hit, åååh vad jag har saknat henne! Dock åkte hon på magsjuka, men en trevlig kväll hann vi med innan dess. :) Så fredagen spenderades genom att köra hem Julle till Svenljunga och sedan tåget back to Hääälmstääääd. Lördagen var afterbeach med Ulrika o co i Tylösand och sedan utgång i stan. Vid 2 drog dem hem, men då mötte jag upp Jocke och vi drog vidare. Nice kväll. :) Idag har jag vart hela dagen ute på Östra Strands camping hos pappa och Annica. Har badat och ätit en massa gott. Det roligaste var nog grannarna som spanat på mig ifrån sina solstolar hela dagen. Vi mötte dem utanför campingens restaurang där tanten utbrister. "Åh där är hon med den fina blusen!! Har du köpt den på Gekås?" Där får man för att man shoppar fint i USA...haha, en av mina favoritköp ifrån USA liknar Gekås-kläder. Jag kan ju inte säga att jag tog det som en komplimang. Haha. Nåväl, upp för jobb imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0