Beans

Idag blev jag spådd i bönor av en tant. Alltså, det var nog det konstigaste jag sett. Hon radade upp dem och räknade och hade sig. Hon kom iallafall fram till att det är en kille som väntar på mig. Och inom 1-4 veckor kommer han ringa mig per telefon. Haha. Intressant. Men jag måste vänta, jag väntar nämligen på honom också. Och han är nervös. Spännande. Haha, sedan att hon inte riktigt kan svenska gör ju att detta kanske inte stämmer till fullt och pricka. Haha. Men jag lovar, jag talar om det ringer en kille inom de närmsta veckorna, nervös, till mig. Haha. PROMISE, pinkiepromise! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Meddela MIG först. Sååå spännande, kan knappt vänta!

2011-07-14 @ 20:38:55
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0