Sandbox

Jag carpe diem och klev upp. Eller rättare sagt, hyresvärden kom på besök så då kan man ju inte lika till sängs direkt. Tjötade lite med honom och sedan plockade jag fram dammtrasan och dammsugaren. Till en början var det bara tänkt att städa mitt rum, men vips så skiner köket och hallen också. I farstun var det tillräckligt mycket sand för att min lillasyster skulle kunna haft en sandlåda där. All denna sand från gatorna, it's erverywhere!!! Almost like the sand from the beach in my beloved SD, everywhere! Fast jag hade nog hellre valt sanden från San Diego än från Halmstads gator. Haha. Trust me on this one! Nu är allt snart packat, med betoning på snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0