Pucko

Åååååååh jag blir så arg. Jag har kikat på en blogg ett tag om en tjej som blev gravid som 14-åring. Han fylla 15 innan dottern föddes. Iallfall, jag var lite sur då, eller irriterad, för att hon upptäckte att hon var gravid i 20 veckan, med en kille hon inte ens var tillsammans med. Han var 18. (Vilken normal, frisk 18-åring sätter på en 14-åring?!?!) Sedan föddes dottern i december 2010 och ja, hittills finns väl inte så mycket mer att säga än att hon behöll dottern med en massa stöd från familj och killen, som hon senare även blev tillsammans med igen. Men nu till det som gör mig arg. Hon är gravid...IGEN!!! Hur pantad får man vara?!?!?!?!?! Hur detta påverkar henne skiter jag fullständigt i, men tänk på det stackars barnet. Den kan inte välja vilken familj den föds in till. Jag tycker det är tragiskt. Jag bryr mig inte när, hur och varför folk skaffar barn, men är man 15 och ska bli tvåbarnsmor, då är något fel.
ÅÅÅÅÅÅHHHHHH! Det stavas preventivmedel.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA, joakim var 19 när vi blev tillsammans ;) och jag 14 (a) SKULLE BLI 15 ;d

2011-01-04 @ 23:10:09
Postat av: Darksess@soclog

Vissa människor förstår jag mig bara inte på :( Sv: Okej :)

2011-01-04 @ 23:23:45
URL: http://Darksess.soclog.se
Postat av: rebeca

Läste/läser samma blogg som du förmodligen gjort. Ligger bland de första på blogg.se's lista. Jag blir lika förbannad oxå. Är de inte synd om barnen? Hur lyckas man göra samma misstag igen!?



De är nästan som om jag skulle bli gravid, jag är 13 & fyller 14 i år. Inte alls redo för ett barn. OMG.

2011-01-05 @ 00:36:08
URL: http://rrebeccaaaas.blogg.se/
Postat av: EMMI

Ah, javet! hon ba "ojdå jag visste inte att man kunde bli gravid igen så snabbt efter att man fött barn" suck...

2011-01-05 @ 03:14:47
URL: http://emmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0