Moose

Alltså, ibland undrar jag var jag får mina intryck ifrån. Orsaken till min undran är mina drömmar. Inatt har jag varit ute på älgjakt, men dem var lite luriga älgarna förstår ni så jag tröttnade och gick på klassfest med högstadiet istället. Mitt i allt detta kommer min mamma och alla andras föräldrar, för det var en "Far&Son-Mor&Dotter"-fest. (Jag hade för övrigt en jättesnygg klänning på mig.) Men, det slutade med att jag gick ut på gården för att leta efter älgar igen, men hittar bara Boulebanor. Ja, Boulebanor. Där ser jag nåt sticka upp och helt plötsligt har jag hamnat i CSI och en mordutredning. Den ni. Slå den fantasin. Jag, jaga älg. Haha.
.

Kommentarer
Postat av: André

Hade vart en syn!

2011-01-09 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0