I feel the need, the need for speed.

För det mesta blir det ganska grabbigt här i huset. Inte konstigt kanske, men jag har inget emot det. Ibland dock så vill man ha det där lilla tjejiga i tillvaron. Så jag har nog tjötat tillräckligt om Top Gun de senaste dagarna att vi faktiskt tittade på den idag. Haha. Jag hade inte sett den på flera år, sedan innan San Diego. (Den är ju inspelad i San Diego.) Kul att se om man känner igen sig liksom. Anywho, to the point. Har ni lagt märke till hur mesiga och lama filmer från 80-talet är? Hur grabbarna i duschen spänner sig så fort de är i bild, och då menar jag inte lite grann utan posar nåt så kopiöst!! Eller klyschrepliker som rungar genom rutan. Haha, inte riktigt vad jag hade förväntat mig av Tommy Boy, men nice film.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0