Fireworks

Jag har nu bestämt vad jag ska köpa för presentkortet jag fick av min syster i julklapp. En ny vinterjacka. Haha, jag blev ju bombad igår (Nej ingen riktig bomb, utan en nyårsraket), och min jacka gick sönder. Jag mår bra, men sitter med ett fint brännmärke på min arm. Lustigt hur man prioiterar i en stund av kaos. Jag pratade med Ulrika i telefon och andra armen skakade jag vilt då den träffades av raketen. Ändå hinner jag lugnt och sansat säga detta till Ulrika; Ulrika, jag ringer upp, det är lite kaosartat, fick en raket på armen. Haha, sjuksyrran Elin har aaaaallt under kontroll. Nåväl, det var ju packa jag skulle göra.
.
Passande låt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0