Du. Du har. Du har mig.

Haha, ni vet den tyska låten Du Hast med Rammstein? Den har grabbarna i stugan sjungt på hela veckan, fast på svenska. Det låter fruktansvärt roligt. Men anyhow, I'm back home. Har haft en ruskigt rolig vecka, den har varit helt crazy! Kan berätta mer sen, men jag kan ju redan nu avslöja mina vurpor. En i knappliften, en i en snöhög och en helt utan skidor. Ja, jag lyckas. Tar detaljer later on. Men en sak ska jag berätta. Det är ett par sega jävlar till att stänga av sina väckarklockor som vi bott med denna veckan. En av dem, hade en låt som man först bara höll för öronen för, men ju längre veckan gick, desto mer tyckte man om den. Haha.
.
Bullets of octane - Pirates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0