10 fast ones

Favoritlåt just nu: Alltså, jag har låtar för olika tillfällen. T ex Mikrofånkåt då det är lite upptempo som gäller, men en som jag lyssnar på någorlunda frekvent är:

Favoritblogg: Jag älskar ingen så. Jo, Julias.

Bäst film genom tiderna: Oj. Finns en del. Är bättre på tv-serier för då kan jag rakt ut säga Friends!!

Nyårslöfte för 2011: Surfa igen. :)

Vill-ha-just-nu: Huvudvärklöst huvud :D

Din specialitet: Malibudrinkar, och att tjöta hål i folks öron.

Drömyrke: Surfinstruktör. Men ska vi vara realistiska så ambulanssjuksköterska.

Med eller utan kebabsås: Med.

Många bra vänner eller få bästa vännner: Få bästa vänner.

Favoritkök: Thaimat ligger nog överst tätt följd av svensk husmanskost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0