Weekend

Vart i hela världen tar tiden vägen?! Var det inte igår jag satt och väntade i Varberg i två timmar på det satans tåget? Jovars, tågkrångel lyckas jag ofta pricka in, i fredags var inget undantag. Men hem kom jag. Och nu är jag tillbaka i Halmstad igen. Intressant helg. I fredags var kusin Lauren och jag inne i Borås och kollade på en tredje kusins band som spelade. (Att det nu handlade om heavymetal kan vi ju strunta i.) Tidig hemgång blev det. Under lördagen hann jag med att klippa mig, fika smörgåstårta (och dricka rödvin...mumma) hos mormor och morfar för att sedan ha myskväll hemma med mamsen, Emmy och Marco. Idag drog jag mina lurviga till Carro och hade en eftermiddag fylld med kaffe och kortspel. Kortspelandet slutade som det brukar, med Elin i stadig botten. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0