Med risk för att låta bitter...

...Så måste jag säga att jag inte direkt är upp över öronen förälskad i Alla Hjärtans Dag. Sorry, men det är sant. Vi diskuterade detta idag på lunchen och sa det att är man tillsammans med någon så uppskattar man det oväntade. Kommer man hem en grå, trist, satans onsdag och borde är dukat med mumsig middag, då är det en underbar överraskning. Men har man någon så vet man att det kommer något idag. Man förväntar sig det hela. Det blir ett måste. Hur mysigt är det liksom? Att det blir av därför att det ska bli av liksom. Nåväl, nu låter jag väl som en surkärring, då jag inte har någon, men det är jag faktiskt inte. Tycker bara att man kan visa kärlek året om, inte bara idag.
För övrigt har jag fått skaka om mina grå idag då vi började med läkemedelsberäkning. Fy. Usch och fy. Matte. Blääääääääääääääää! Nu vet ni vad jag känner för matte. Haha. Bra dag, bra dag. Lol.....

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi tycker samma du och jag, skrev ju mer eller mindre det också la bloggen :-) Man uppskattar absolut det oväntade, det menade jag på också!

2011-02-14 @ 16:59:22
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0