Dizzy

Idag har jag planerat. Den senaste tiden har jag blivit yr när jag tränat tungt, t ex bodycombat. Inte kul att mitt i passet känna sig svimfärdig. Jag har självdiagnosisterat mig och kommit fram till att pga av mitt något låga blodtryck är boven i dramat. Apoteket kunde inte hjälpa mig, så jag googled it och läste att jag skulle testa att dricka en maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vatten innan passet. Det har ju resulterat i en mycket kissenödig Elin idag. Haha, värre än vanligt. Hjälper inte detta måste jag nog faktiskt ringa läkaren, för det är jobbigt som stryk.

Kommentarer
Postat av: André

Eller så käkar du bra med kolhydrater 2h innan passet?

samtalet igår blev lite kort avslutat.. sry hör av mig imorgon!

2011-02-01 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0