Ancient

Idag har jag varit på världens coolaste toalett. Jag som har besökt ett x-antal toaletter i mina dagar (För er som inte känner mig så måste jag lida av överaktiv blåsa, haha.) måste vara kvaliciferad för att avgöra detta.....Jo, det var den coolaste toaletten. Den hade ett skåp jämte toaletten som innehöll en massa gamla doktorsaker. Alltså såna där riktigt skrämmande tänger, stetoskop och en massa roligt. Toaletten var en sån där gammal som man drog i en kedja för att spola. Handfatet hade två kranar och ja, hela rummet var antikt. Det var som att gå på museum...fast med byxorna nere.

Kommentarer
Postat av: Julia

Man kissar mkt när man dricker alkohol. Du smygsippar tror jag!

2011-02-09 @ 10:26:19
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0