Sunday Funday

Igårkväll skulle vi ta det lugnt. Började fint med käk hemma. Mattias, Sara, Anton och jag. Sedan fick vi för oss att hänga på Mattias till hans förfest. Det gjorde vi. Sedan insåg vi hur trötta vi var, så Sara och jag kollade runt lite på Kulturnatten som var igår och sedan lite käk på Macedonken innan vi drog hem. Ganska så skönt idag att vakna och må bra. Sedan att man inte gjort många knop ändå är en annan femma. Jag testade på BodyStep. 30 minuter är väl inget tänkte jag, men tji fick jag. Himla jobbigt. :) Gött!! Nu ikväll har vi lekt lappleken härhemma. Ni vet den man skriver en kille, en tjej, var och vad och sedan vad han sa och hon sa. Det spårade ur totalt och jag har kramp i magen av allt skratt. En trillade tillochmed av sin stol, så mycket skrattade han. Haha. Gött häng. Nu måste det dock sovas, upp till skolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0