IKEA

Himla ansträngande det här med att shoppa. Eller ja, kanske inte därför jag är trött idag...Igår vart jag på IKEA med pappa i Helsingborg. Sedan kekade vi middag. Sedan råkade jag...eh...gå ut och svira med sambosarna...? Hehe oj då. Sedan efterfest hemma hos oss som slutade vid 4. Inte så konstigt att jag var trött vid 10 idag när jag skulle köra hem. (Jag dansade nyktert igår, jo då, det går!) Idag har min faster från USA och jag varit i Lerum och sedan har vi bastat här hemma och kekat gott. Inte så konstigt kanske att jag har sovit på soffan en stund... Ja, där ska jag sova hela natten, så det är lika bra att jag går ner igen och intar min plats. Natti!!

Kommentarer
Postat av: Hippie

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 11:18:53
URL: http://hippie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0