Vuxenpoäng to moi!

Mina vänner och jag har diskuterat det här med förstånd när man blir äldre. Bland annat att man numera egentligen skiter i vad man har på fötterna när det är -20 grader ute, bara man är varm. Likaså termobyxor, tar man gärna på sig, så länge man inte fryser! Eller gummistövlar?! You get my point right? För att nu komma till vad jag ville med detta inlägg. Jag köpte mig nyss cykellampa (fram- och bak), reflex till jackan och reflexväst. Hur vuxen blev inte jag helt plötsligt?! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror det hände efter att vi fyllt 21 år, Elin. Det känns så i alla fall.

2010-10-13 @ 19:30:56
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: mamma

Hmmm, mer och mer lik mamma....;-)

2010-10-13 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0