Sticka sticka!

Kanske ska berätta lite om vad jag lärt mig idag. Den som inte blir imponerad kommer jag slå eller nypa. Your choice. Haha. Jo, idag har jag lärt mig att att sätta venkateter. Det ni, jag har alltså fått sticka en provdocka med nålar. He he he. Sedan lärde vi oss att mäta blodtryck, det var faktiskt mycket svårare än vad det ser ut att vara. Himla massa saker som man inte visste om att det skulle kontrolleras o dyl. Och även mäta blodsockret, alltså ett stick i fingret. Och det fick vi sticka på varandra. Mohahaha!
Sedan VET NI vad Ulrika och jag gjorde idag?!?! Sprang i en hel timme!! Jag är imponerad av mig själv. Undrar dock hur jag ska ta mig upp ur sängen imorgon. I don't know... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0