Pluggheeeest

Jag har aldrig varit den personen som stressat upp mig i onödan. Nej, det är inte riktigt my cup of tea. (Julia, till skillnad från dig så ÄLSKAR jag att släng in engelska uttryck i svenska texter;)) Men sedan det blev bestämt att flytten gick till Halmstad istället för Kalmar så har jag fram och tillbaka åkt på magkatarr och lite lätt ångest. Inte depressionångest utan mer för allt skolarbete. Haha. Och jag känner att detta kommer att komma tillbaka de närmsta veckorna. En vän berättade för mig igår att vi har ca 1250 sidor att plugga in till tentan, vilken jag anmälde mig till idag, den 5 november. Och ju mer jag stressar upp mig, ju svårare blir det att plugga. Jag menar, se, nu sitter jag här och skriver istället. De närmsta veckorna kommer ni inte få ut något vettigt ut mig, bara så att ni vet ;)
Nu, lite plugg kanske?

Kommentarer
Postat av: Julia

Om du hinner i all pluggstress så vore det himla skoj att få gå på en husesyn. Alltså, jag efterfrågar bilder på huset/lägenheter du bor i! :-)

2010-10-11 @ 17:08:56
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0