Plugg, vad är det?

Nu är Elin trött. Vill ni veta varför? Jo, det ska jag banne mig tala om för er. Startade skolan 9.15 idag med föreläsning om författningar och lagar inom läkemedelshantering (exalterande eller hur?) som följdes upp av lab mellan 13 och 16. Det var dock kul, vi fick lära oss att sätta PVK - perifer venkateter - (var ju tvungen att använda förkortningen så att jag låter lite kunnig inom det hela;) och fixa dropp. Nice. Efter skolan blev det pluggeliplugg och sedan bodycombat mellan 7 och 8. Lite tacos på det och så nu har jag pluggat igen. Glamoröst liv en student har. Nu ska jag se efter om Mattias är redo för lite How I Met Your Mother, annars är det sängen som ropar. Måste ju ha lite energi för plugg imorgon också. Yes indeed. Natti!

Kommentarer
Postat av: Julia

TACOTUESDAY! Haha, ska jag införa när jag blir gammal alltså.

2010-10-20 @ 12:30:34
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0