Idioter

Just det ja. Banken ringde mig igår och meddelade att ett par idioter har kopierat mitt kort och att jag borde spärra det immediately. Himla kul...not. Så ja, lite tajt budget denna veckan. (Vi kan ju låtsas att jag inte gick till banken idag för ett uttag...) Så förhoppningsvis kommer det nya på fredag. Jag hade kunnat beställa ett fräsigt kort med eget kort på för 123 riksdaler. Men då kom genast ett stort problem upp. Vilken bild skulle jag välja?! Jag har ju tusen miljarders miljarders goa bilder. Så det fick bli samma gamla vanliga hederliga Handelsbanken kort. Gratis var det också. ;)
.
Glee Cast - I want to hold your hand

Kommentarer
Postat av: Julia

Men vaaa! Hsde det tagit några pengar då?!?!?!?

2010-10-07 @ 12:44:22
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: André

En bild på mig såklart!

2010-10-07 @ 13:03:45
Postat av: Elin

Nej Julia, inga pengar borta :)

2010-10-07 @ 15:35:19
URL: http://pelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0