Friday night

Vi hade förfest hemma igår. Började med något ölspel innan de flesta kommit. Det var intressant under dem korten som tjejer skulle dricka eller tvärtom, för jag var enda tjej. Haha. Skulle sedan bli utgång, men efter mycket om och med hamnade vi på Bull's. Efter stängning drog Ulrika och Sara till Mårtensson's och betalade dyra pengar för att komma in ;) Haha, Anton, Johan och jag åkte hem. Hade kunnat bli en iPhone rikare också, men, hederlig som jag är gav jag den till taxichaffisen! Väl hemma hamnade vi alla i min säng där vi snackade en bra stund innan jag somnade. Vaknar av att Björn Skifs spelas i högtalaren och Mattias låg ovanpå oss alla tre och skrek HEEEJ! Underlig kväll. Haha.

Kommentarer
Postat av: André

"(...)spelas i högtalaren och Mattias låg ovanpå oss alla tre och skrek HEEEJ!"



Alla tre? hmm vad har du fått för nya vanor där nere?

2010-11-28 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0