Said I wouldn't call but I've lost all control

Heldag på bibblan. Innan det var vi hos min lärare och pratade om mitt arbete. Eh... hon tycker att jag ska gå till skrivarverkstaden, eftersom jag verkar ha svårt för att skriva. Ouch, slag i magen. Jag har alltid varit den som skrivit mycket och gärna. En sak att jag kanske inte har ett vetenskapligt språk när jag skriver, men man säger inte till mig att jag inte kan skriva. Tant.
Piggar upp mig själv lite inför springtur nu med massa musik. Alla andra ska till Kårpuben idag, så jag dränker deras förfest musik i min egna peppmusik och laddar för löpning(läs; joggning) haha.
Förresten, remember när jag skrev att jag lärt mig lite onödiga saker i USA, som att keka med kinapinnar och säga "Jag är en potatissallad" på 5 ½ olika språk? Nu är jag uppe i 6 olika språk. Min kära vän Julia, som har en belgisk boyfriend lärde mig igår det frasen "ungefärligt" på flamländska. Redo? Ik ben en patatensallad. Jag är imponerad av mina skills. You should be too.
.
(För er som missade mina skills, re-run;
Jag är en potatissallad.
I'm a potatosallad.
Soy una ensalada de patata.
Ich bin ein kartoffelsallat.
Minä ollen yksi perunasalatti.
Birm bich...salatasses...nåt på turkiska ;)
.
Saknar ridningen idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

io sono insalata di patate

Italiano! ;P

2010-11-03 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0