Nejlikor

Elin das blonde har varit i farten igen. Ulrika, Sara och jag gick till ICA för att handla nejlikor, apelsiner och rött snöre för lite julpynt. Inne i butiken letar vi efter nejlikor och stannar vid ett ställ som ser ut att innehålla lite juliga saker. Jag hör:
"Men måste vi ha sånt då?" Jag fattar ju det som att Sara frågar mig, så jag svarar ju att det är ju själva grejen med nejlikefyllda apelsiner. Nejlikor! När jag inte hittar några går jag därifrån och ser att Sara och Ulrika skrattar åt mig. Varför undrar jag? Jo, det var ju ingen av dem som hade frågat mig, utan det var tjejen jämte som frågade sina handelskamrater. Ja, blonde as I said.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0