Monday morning


Liten moodhöjare så här på måndagsmorgonen.

En sak jag alltid gör när jag kommer hem är äter rostade mackor med marmelad och ost. Finns inget bättre. Det är vad jag växte upp på i princip. Fast som liten åt jag inte ost, så då var det smör och marmelad som gällde. Det ni! Det var tider det. Nuförtiden har jag ingen brödrost i Halmstad så jag får klara mig utan rostade mackor. Kanske kan hitta en billig på Myrorna. :D (Jag som fattig student har inte råd att köpa en ny, och fattar ni hur kul man kan ha inne på Myrorna?!!) Nu ska jag snart fika med Michan och sedan blir det hemfärd i eftermiddag. Halmstad, here I come again.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tror vi minnas kunde äta 1 rostade mackor, och ändå inte vara mätt. Jag kunde nog trycka i mig 10 till om jag inte hade fått dåligt samvete efter.

Säker hemfärd!

2010-11-15 @ 13:48:26
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0