Lazy Sunday

Slöare förmiddag får man leta efter. Efter att ha varit stenhårt plugg i minst 3 veckor känns det jättekonstigt att inte göra någonting. Alla i huset pluggar på någonting och jag har nästan ångest för att jag INTE har något att plugga på. Haha, då har man men. Iallafall, för att fördriva tiden lyssnar jag på en massa musik igen. Och jag kan inte annat än att säga att One Tree Hill ALLTID har haft bra musik. Att deras karaktärer är musiker är skitgött men att sedan musiken i programmen är bra också. I like.
.
Kate Voegele (Mia) - Wish you were here

Bethany Joy Galeotti (Haley) & Tyler Hilton (Chris Keller) - When the stars go blue

Gavin DeGraw - Jealous Guy

Kommentarer
Postat av: Julia

Forresten, har Gavin Degraw varit med i nagot avsnitt? Hade vart skoj..

2010-11-07 @ 18:21:27
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0