Kvällsaktivitet

I just LOVE "Related artists"-funktionen på Spotify. Det är som ett spännande litet spel. Trycker man på en så får man upp hur många andra som helst. Fråga inte nu men jag startade på Trains Hey Soul Sister och hamnade inne på Five, A1, Steps och Backstreet Boys. (Här har ni ett gammalt hederligt BSB-fan. Tror Julia kan förtydliga detta...) Haha, jag har nostalgi här till tusen på mitt rum. Tror snart killarna kommer undra vad jag håller på med här inne. Klart, dem får ju spasmer när dem tänker på Eiffel 65 och liknande. I need to have my girly moments too. True that.
Haha, tuffingarna.

Kommentarer
Postat av: Mikailkaia

i love this page keep it up.

2011-02-22 @ 18:57:24
URL: http://mikailkaia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0