:)

Så sitter jag här i Svenljunga igen. Känns lite konstigare för varje gång jag kommer hem. Har kekat FarsDag-middag hos Tuomo och Pirjo (min styvfars föräldrar) och ska snart ner och lyssna på när mamma och hennes kör sjunger. :)
Igår. Oj, det är ett kapitel i sig. Åkte hem till Caroline där vi började spela drickaspel. Lärde ju mig ett nytt nere i Halmstad för ett tag sedan. Man ska slå en tärning och dricka på sex, och skriva en massa siffror, kort förklarat. Sedan hamnade vi nere hos Affe där vi kalaset fortsatte. Sedan var det nån tillställning vid gymnasiet dit det sålts biljetter men som i ändå kom in på. Vi drog ner medelåldern ganska ordentligt. Fullt av 30+ som på köpet var fulla som svin. Vem kommer inte upp på scenen då när vi stod där och försökte smälta vart vi hamnat, jo självaste Borås-pajken Magnus Carlsson. Haha, då blev det fart på tanter'a kan jag lova. ;) Konstig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0