Day two

Sista dagen på min lilla provfasta. Kan ärligt säga att det har varit bland det tuffaste jag har varit med om. Man fattar inte hur gott det är med mat förrän man inte äter det längre. Scenario: Igårkväll lagade Anton lasagne, jag kekade äpplen och drack morotsjuice. Hurraaaaay! Idag kekade mina vänner lunch på ett mysigt kafé i Varberg (Vi var där för föreläsning idag...) men jag fick nöja mig med tomatjuice, äpplen och sharon. Smarrigt värre! Nåväl, imorgon ska jag äta smarriga ägg till frukost! Nu har man lite motivation till att inte hälla i sig en massa skitmat, utan kan keep up the spirit med lite nice mat.
.
Lissie - When I'm alone
Liten nice låt jag sjungt på heeeeela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0