Afte

Jag är godkänd!! Mitt tentaresultat kom idag. Ooooooooh me likeeeeey! Jag är så glad att jag highfivar mig själv, då kära vänner, är man glad. Haha.
För övrigt sitter jag med mina munblåsor igen. Medicinskt kallat Afte. Om ni ville veta, jag kan ju sånt här nu ;) Haha. Vi har suttit och pluggat på bibblan hela dagen idag. Känner mig riktigt redig. Lagar och författningar är inte riktigt det roligaste man kan läsa om. Snnnnaaaaarrrkkk!
.
Älskar denna låten, man blir allt lite glad.
Cee Lo Green - Fuck you
Och denna för att den är fin.
Rihanna - Love the way you lie part II

Kommentarer
Postat av: Lucke

Tjenare, vad göres? :)

2010-11-29 @ 15:53:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0