Season finale

En fördel med att vara sjuk; man hinner catcha up på alla tv-serier som man missat lite av. Jag kollar aldrig på tv längre, utan kollar bara på internet i stort sett. Så nu har jag kollat alla Grey's Anatomy, alla NCIS och alla One Tree Hill som finns ute.
Nackdel med; dessa satans season finales. Varför ska alla sista avsnitt avslutas med att nån blir skjuten eller kidnappad och fan och hans moster? One Tree Hill är tillbaka i höst och slutet var inte ok, INTE OKEJ.
Btw, någon som har förslag på vad jag kan kolla på imorgo, förutom tråkiga repriser på tv:n. Just det ja, jag är sjuk på riktigt nu, inte halvdant. Så I'll be home all day. Kommer klättra på väggarna som Klas Klättermus. Eller nåt. Vad vet jag, huvudet tjockt som en kokosnöt kommer det inte mycket vettigt ut ur mig.
Och min katt snarkar som en hel skogshuggare. Mycket produktiv dag. Yes indeed.
Elin

Kommentarer
Postat av: André

The late late show med craig ferguson!

2010-05-20 @ 23:40:19
Postat av: Stefanalba

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-08-03 @ 13:47:47
URL: http://stefanalba.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0