Parteeeey

Igår firades Caroline med besked. Hon fyllde som sagt år och jag var bjuden på kalas hemma hos henne, för att senare dra ut. Samlades ett litet gäng i hennes lägenhet, bjöds på kamben och kyckling (direkt från grillen på ICA;) och massa frukt och mums. Sedan såklart tårta! Vem kan inte motstå tårta?
En sak jag fann lustig var att det hela tiden kom nya människor inhoppandes så jag lade ner det där med att komma ihåg namn. Senaste människan som kom anlände lagom till taxin. Väl inne i Borås gick vi till något som Carro sa hette Viva till mig, men senare fick jag höra att det hette Vi Våga? Men är inte det en frisörsalong?! 23 var det iallafall och vakten var lite kinkig men sen så jobbar han på Kinds Vakt så då självklart släppte han in oss, jag menar vem älskar inte oss från ICA? Rena personalfesten. Haha.
Men en sak med dagen efter är allt tovigt hår. Det hade jag klarat mig utan.
Elin
Skatboet. Yay.

Kommentarer
Postat av: André

Kommentar..

2010-03-14 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0