Done

Ok, I'm back. Jag har haft en seg vecka. Trött som stryk och extremt uttråkad. Så jag har kollat Alias. Varenda lediga minut har jag legat och sträckkollat. Nu är jag klar. Med alla 5 säsonger och jag undrar nu vad jag ska göra. Lustigt hur man lever sig in i saker. Häromdagen kom jag på mig själv med att undra om nån på ICA var en hemlig spion som varenda dag räddade världen undan bomber och kärnvapenhot. Tur att jag är färdig nu, för annars hade jag väl också börjat med att säga "Copy that" in i min handled. Eller smugit runt hörnen på köttdiskarna. Det vore nog en syn. Iallafall, nu är jag klar och kan börja göra något vettigt med min tid. Förslag? Jag har tråkigt.

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0