Tonight I'm not takin' no calls, 'cause I'll be dancing

Sorry för mitt frånfälle, men jag tog mitt pick och pack i Fredags och drog till Falkenberg. Midsommar i Falkenberg säger jag bara. Niiice. 
Vi, Carro, Martin och jag, kom ner strax innan 3 i fredags eftermiddag och vad skedde då? Jo, vi kastade fram brasse-stolarna och korkade upp flaskorna. Solen stekte och ja, vi hade inte bråttom. Caroline och jag skulle sedan bara ner och känna på vattnet, max en lilltå. Vi har ganska stora lilltår gissar jag på då vi var blöta upp till hakan när vi kom tillbaka. Efter en stund kom de andra också, Johan, Affe, Ankan, Bylander, Tobias och säkert fler. Vi kokade lite potatis och slängde fram sillen. Nubbarna kom och även visorna, grannarna applåderade till och med när vi vart klara. Grannen grillade, Carro skrek; "Vad fan är det som stinker bränd gris?" Grannen; "Förlåt det är nog jag, fast det är oxfilé..." Haha. Nice, men inte nog med det. En stund senare känner Caroline en doft till och ropar igen; "Nu stinker det dö gris igen!" Då står grannens man där och ursäktar sig. Bra på den. Vi drog senare till Grottan då vi inte kom längre med taxin. Eller snarare, Carro fick inte plats, så vi gick. Två andra åkte taxi 200 m och ringde sedan och frågade vart dem var... Haha. Ännu senare skulle vi in till stan för att leta upp de andra som åkte i första taxin. Bara jag och Martin och ett okänt par kom med taxin. Carro och Tobbe gick hem och de resterande kom in senare till city. Var inne på Harry's i en kvart (hann kissa) sedan blev Affe utslängd. Han ansåg det som en bra idé att hoppa över en mur/disk full med glas och sedan landa i ordningsvaktens knä. Hängde med han för lite käk innan vi drog hem halv 2. Sov. Lördag. Sooooooool hela dagen. Kräfta på kvällen. Back to Kinna, grill, film, sova och sedan en herrans massa körandes på grusvägar idag. Fråga mig inte varför. Och sedan lite stek i solen nu i eftermiddags. Tycker jag lyckades sammanfatta det hela ganska kort ändå? Har ni någonsomhelst hum om vad jag gjorde i helgen? Ja inte satt jag här iallafall! Back out in the loooovely weather. Jobbar imorgon, så ska njuuuuuuuta av sista strålarna innan jag går tillbaka in i betongklumpen imorgon.
Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0