The Navy Base

Flaaaashback.

När jag skulle ut till Coronado Island en gång i somras, så fick jag vad min kompisar kallade "enkel vägbeskrivning". Jag kommer till och med ihåg vad gatfan som jag skulle svänga vid hette. Orange Street. Jag körde och körde och körde och körde, men inte om det någon fucking Orange street?! Vet ni vart jag hamnade? Vid the Navy Base. Från ingenstans dök det upp en stor grind, med en lika stor vakt. (Hans bössa var inte liten den heller) Jag vevade ner rutan och bad om ursäkt för jag var totally lost. Vet ni vad det lustiga var? Han hade släppt in mig om jag inte sagt något. Varför? Därför min värdpappa hade jobbat därute en gång, så lilla Mini Coopern hade en dekal som släppte in mig på Navybasen. Coolt! Jag hade ju kunnat ta en liten rundtur där ute och flirtat med pojkarna ;) Men vakten var snäll och förklarade den "enkla vägen" för mig. Ok, den var ganska enkel, om det inte varit så att Orange Street från början hette nåt helt annat och sedan mynnade ut till Orange Street. Lätt för mig att veta? Nej.
Elin


Mini Coopern, bilen med skillsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar våra roliga kvällar i minicoopern;)

2010-06-23 @ 21:20:41
Postat av: Mr. Princess

Hallå, dåligt bloggat på sistone. Shape up girlfriend!

Vad ska jag annars roa mig med på jobbet?

2010-06-26 @ 07:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0