San Diego, Lindbergh Field, please!

Jag satt och kikade lite på flygbiljetter till mitt kära SD innan. Enkel resa kostar runt 6-7000 kr just nu. Helt ok faktiskt. Nästa sommar är det jag som flyger till mitt andra hem ;) Saknade stranden lite idag när jag låg i trädgården här hemma. Jag menar, här, får jag stirra på satans kalhygge. I SD finns ju iallafall surferdudes att lägga ögonen på. Har jag turen här kommer en ekorre och spatserar förbi, blir jag varm kan jag skölja mig med vattenslangen. I SD där, där finns en underbar strand och ett helt hav! Oh ja, jag ska åka, definitivt! Någon förutom Sofie som är på? ;) Jag kan locka med heta dudes på stranden(eller kvinnliga sådana om ni känner så), Vegas och sol! Haha, fasen jag är bra på att sälja. :P
Nu ska jag ut och rusa i skogen. Eller ja, rusa kan jag ju alltid försöka till, jogga stillsamt är mer verklighetstroget.
Elin

Kommentarer
Postat av: Robin

Dom där kvinnliga surf dudesen lät ju aningens nice!

2010-06-03 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0