Pannkakskyrkan

Letade mig in till Lauren's nya lya i Borås igår och hade det lite sköj. Hamnade först på Trädgårn där det var Reaggekväll. Där var även resten av kusingänget från syskonskaran Dennis. Nice. Sedan bar det av till Harry's. På vägen dit lekte jag inte nudda sandlådan. (Hela gågatan i Borås är en enda stor satan sandlåda!) Hade lite problem ett tag med en snäll herre helped me out. Sedan träffade vi på Pannkakskyrkan. Seriöst!  Dem gav oss pannkakor, och där tjötade jag lite med Ulf som jag helt otippat träffade på. Lauren's kommentar: "Pannkakskyrkan? Det är en kyrka i min smak!" Harry's...där tog nån jävel min tröja!!!!!!! Mupp. Sedan ja, hälsade lite på Josefine. Och på Macedonken träffade jag på en trevlig herre i grön T-shirt. Han ville ha med mig hem. Men jag följde troget med Lauren hem igen ;D
Om ni ville veta vad jag gjorde igår.
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0